פתיחת קריאה

פתיחת קריאה

שירותים

תחומי פעילותנו

חברת NETcs מתמחה בשני תחומים עיקריים:

- תחזוקה של מערך המחשוב בעסק.

- תכנון והקמת תשתיות.

 

 

  • תחזוקה של מערך המחשוב באתר הלקוח

אנו מספקים שרותי תמיכה ותחזוקה כוללים לחברות ועסקים, שרות זה נועד על מנת להקל עליך הלקוח את ההמתנה, הסחבת, חוסר התקשורת והוצאת כספים מיותרים. שנובעים כתוצאה ישירה מהפרטת הטכנולוגיה בעסק, כלומר במקום להיכנס לחוזה שירות עם טכנאי מחשבים, טכנאי רשתות, אנשי תשתיות ועוד... אנו מצעים פתרון קל ונוח שבו אנו ניתן לך שקט תעשייתי ונדאג לכל הצרכים הטכנולוגיים של העסק.

 

 

א) הכרת המערכת:

עוד לפני תחילת העבודה אנו נגיע על מנת לסקור את הציוד הקיים, להכיר את התוכנות השונות בהם העובדים משתמשים ולבדוק מהם הבעיות במידה ויש.

ב) יישור קו:

בשלב זה אנו ניצור "תיק אתר" עבורכם שירכז בתוכו את כל נושא המחשוב (נותני אחריות, כתובות IP, סיסמאות, דרכי גישה, גיבויים וכו').

בו בזמן נסדר את כל הבעיות שימצאו ונציע שדרוגים ועדכונים אשר יתאימו למערך המחשוב בחברה.

ג) אפשרויות תמיכה:

- בנק שעות

- קריאה חד פעמית

- ריטיינר

- תמיכה מרחוק על ידי השתלטות

- תמיכה טלפונית

 

 

  • תכנון והקמת תשתיות

א) שלב התכנון:

בשלב זה אנו בראש ובראשונה נגדיר את צרכי העסק ו\או את צרכי הלקוח.

בתכנון תשתיות אנו נשים דגש רב גם לתקציב הלקוח ולפי הפרמטרים האלו נתקדם לשלב הבא.

לאחר שהוחלט והובן מהו הצורך ומהו התקציב אנו ניצור תרשים שיפרט את כל הנדרש ואף ידמה לנו בדיוק כיצד יראה ויעבוד העסק מבחינה טכנולוגית. התרשים מתבצע על ידי אנשי מקצוע בתוכנות מקצועיות כגון אוטוקאד וVISIO- אשר גם מסבירות מהו הציוד הנדרש.

לאחר שאתה הלקוח תאשר בהדרכתנו את תרשים תכנון התשתיות נתקדם לשלב הבא.

ב) שלב הביצוע:

בשלב זה צוות טכנאים מיומן ומוסמך שילווה אותך לאורך כל הדרך יכנס לפעולה.

אנו נקים את מערך התקשורת של העסק תוך שמירה קפדנית על "עבודה נקייה",

- חיווט מוסלק

- אביזרים אלחוטיים

- מצלמות נסתרות

- כבילה אופטית

- ארונות תקשורת מתקדמים

אנו משתמשים בציוד החדיש והמתקדם ביותר בשוק, וזאת על מנת שנוכל לבצע את העבודה בצורה המהירה והיעילה ביותר.

ג) שלב "המסירה"

זהו השלב האחרון והמסכם שבו צוות הטכנאים שהתחיל אתכם את הפרויקט קטן או גדול ככל שהיה, יעביר לכם את כל המידע וההסברים הנחוצים על מנת שתוכלו להתחיל לעבוד. בו בזמן ישנה אפשרות במידת הצורך לשלב את תהליך ההטמעה (במידה והותקנו גם תוכנות חדשות) וללמד את העובדים כיצד להתנהל בצורה נכונה ומהירה עם המערכת הטכנולוגית של העסק.

 

--- אנו ב NETcs נותנים שירות לעסקים וחברות בכל הגדלים וגאים לתת שירות אדיב מהיר ומקצועי.

פרטי התקשורת

NetCS

הנהלה ומכירות: 054-2105518

מוקד שירות ארצי: 09-8336363

דוא”ל:

יצירת קשר